Home » , » Η Καραγιάννη μιλά για τον ρόλο της στο Μπρούσκο! [video]

Η Καραγιάννη μιλά για τον ρόλο της στο Μπρούσκο! [video]



Δυναμική και ακομπλεξάριστη όπως πάντα, η Μάρθα Καραγιάννη σε πρόσφατη συνέντευξη της μίλησε για όλα!
Μας αποκάλυψε, ότι στην σειρά Μπρούσκο που πρόκειται να κάνει ένα Guest Star θα παίξει τον ρόλο… της μητέρας της Δάφνης!
Μάλιστα, παρόλο που δεν θέλησε να πει περισσότερα για τον ρόλο της, μίλησε για τις πλαστικές επεμβάσεις που έκανε μέχρι σήμερα αλλά και για την επιθυμία του Βουτσά να γίνει πατέρας!
Συγκεκριμένα, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι… ”Δεν έκοψα μύτες, δεν έβαλα χείλη, δεν έκανα τέτοια πράγματα. Εντάξει, μου φέρθηκε καλά ο χρόνος. Αυτά που έκανα στο πρόσωπό μου τα κάνουν 20 χρονών κοριτσάκια. Μπότοξ δεν έχω κάνει, μπορεί να κάνω γιατί στο κούτελο έχω πολλές ρυτίδες. Βλεφαροπλαστική έκανα όταν ήμουν 50 χρονών”. Παράλληλα, αναφερόμενη στον Βουτσά δεν κόμπλαρε να πει ότι ”Ναι καλά, εντάξει. Και η γιαγιά μου ήθελε παιδιά αλλά δεν έκανε”!


Share this article :
loading...