Home » » Κούλλης Νικολάου: Η ερωτική εξομολόγηση του πρωταγωνιστή του «Μπρούσκο» στη σύζυγό του!

Κούλλης Νικολάου: Η ερωτική εξομολόγηση του πρωταγωνιστή του «Μπρούσκο» στη σύζυγό του!

Κούλλης Νικολάου: Η ερωτική εξομολόγηση του πρωταγωνιστή του «Μπρούσκο» στη σύζυγό του!Μετά τα γυρίσματα του Μπρούσκο ο Κούλλης Νικολάου επιστρέφει στην Κύπρο και δεν κρύβει την ανυπομονησία του να συναντήσει τη γυναίκα του. 

Ο ηθοποιός αφού δημοσίευσε μία φωτογραφία της συζύγου στο instagram δε δίστασε να της κάνει δημόσια ερωτική εξομολόγηση. «Επιστρέφω Κύπρο !! Και στην σκέψη μου στο είναι τα παιδιά μου.
Κάντε like στη σελίδα μας για να βλέπετε τα νέα και τα επεισόδια του ΜΠΡΟΥΣΚΟ!  
Τρεις μέρες μακριά μου φαίνονται χρόνια, η καρδιά μου το μυαλό εστιάζουν στην φαμίλια μου. Μα τι να πω και πως να εκφράζω δημόσια που νιώθω απόλυτα τυχερός που γνώρισα εσένα και σε εχω στην ζωή μου να δαμάζεις το είναι να μου προσφέρεις επιμονή και έρωτα , καλοκαίρι, άνοιξη, φθινόπωρο και χειμώνα της ζωής μου, το ξέρεις ότι απλά χωρίς εσένα δεν υπάρχω !!! Σε αγαπώ και εύχομαι στο σύμπαν στα βαθιά γεράματα μου εκεί που η ζωή θα κάνει μια καινούργια αρχή ναι είσαι ΕΣΥ εκεί να με αποχαιρετάς !!!», έγραψε.



Πηγή: govastileto.gr
Share this article :
loading...