Home » » Μπρούσκο η Αναστασία αποκαλύπτει την αλήθεια στον Ματθαίο.

Μπρούσκο η Αναστασία αποκαλύπτει την αλήθεια στον Ματθαίο.

Mproysko-Anastasia-MatthaiosΠλέον φτάνουμε στο τέλος της φετινής τηλεοπτικής χρονιάς και το φινάλε της συγκλονιστικής σειράς μπρούσκο φτάνει και οι εξελίξεις τρέχουν βάζοντας  φωτιά στους πίνακες της τηλεθέασης αφού θα έρθουν πολλά μυστικά στην επιφάνεια.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού TV zάπινγκ μια μεγάλη αποκάλυψη που θα κάνει η Αναστασία θα ταράξει στην κυριολεξία την ζωή σε ορισμένους πρωταγωνιστές μέσα από τη σειρά.  Η Αναστασία μην αντέχοντας άλλο τα προβλήματα, ξεσπά σε λυγμούς και αποκαλύπτει στο Ματθαίο ότι το παιδί που έχει δεν είναι του Αντώνη άλλα δικό του. Διαβάστε όλο τον διάλογο που θα προηγηθεί στο ζευγάρι.


 «Δεν μπορώ, δεν αντέχω άλλο! Η μία δυστυχία έρχεται πίσω από την άλλη και τσακίζει την οικογένειά μου. Πόσα να αντέξω πια; Έφτασα στα όριά μου. Και τα τραβάω όλα μόνη μου, χωρίς να μπορώ να έχω καν στο πλευρό μου τον πατέρα του παιδιού μου. Κι εκείνος ακόμη δεν μπορεί…», λέει η Αναστασία.
Ο Ματθαίος εκείνη τη στιγμή χάνει τη γη κάτω από τα πόδια  του: «Τι ακριβώς μου λες αυτή τη στιγμή Αναστασία;» για να πάρει την απάντηση από την Αναστασία: «Αυτό που κατάλαβες πολύ καλά Ματθαίο. Το παιδί που έφερα πριν μήνες στον κόσμο δεν είναι του Αντώνη. Δεν θα μπορούσε να είναι κανενός άλλου εκτός από σένα»  Πηγή

Share this article :
loading...