Home » » Ο γόης του «Μπρούσκο» εξομολογείται: «Τον Ανδρέα Γεωργίου τον θεωρώ αδελφό μου»

Ο γόης του «Μπρούσκο» εξομολογείται: «Τον Ανδρέα Γεωργίου τον θεωρώ αδελφό μου»

Η δημοσιότητα του εκτοξεύτηκε μέσα από την σειρά “Μπρούσκο” και τον ρόλο του Νεκτάριου, όμως αυτό το όμορφο αγόρι δεν καβάλησε το καλάμι και σε συνέντευξή του δήλωσε ότι συνεχίζει να μένει στο χωριό του γιατί δεν αντέχει την πόλη και πως τον Ανδρέα Γεωργίου δεν τον νιώθει αδερφό του μόνο στο “Μπρόυσκο” αλλά και στην καθημερινότητά του τρέφει τα ίδια συναισθήματα!

Διαβάστε ένα απόσπασμα από συνέντευξη που παραχώρησε o Κύπριος ηθοποιός Στέφανος Μιχαήλ στο περιοδικό "Down Town" Κύπρου.

Πάντως, μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι εξακολουθείς να ζεις μέχρι σήμερα στο χωριό σου... Δεν θέλησες ποτέ να μετακομίσεις σε μια πόλη;
Το έχω σκεφτεί αρκετές φορές για να είμαι ειλικρινής, αλλά δεν θέλω να φύγω. Η ζωή στην πόλη δεν μου αρέσει καθόλου και νομίζω πως θα δυσκολευόμουν πολύ να τη συνηθίσω. Στην Καλαβασό αισθάνομαι ελεύθερος. Επειδή λατρεύω τη φύση, μου αρέσει το ψάρεμα, ανεβαίνω στο βουνό με τα σκυλιά μου, θα μου ήταν δύσκολο να το εγκαταλείψω για να ζήσω σε μια πόλη που δεν θα υπήρχαν όλα αυτά. Δεν ξέρω. Ίσως φταίει και η δύναμη της συνήθειας...

Κάντε like στη σελίδα μας για να βλέπετε τα νέα και τα επεισόδια του ΜΠΡΟΥΣΚΟ!  

Πώς είναι η καθημερινότητά σου στο χωριό, όταν δεν έχεις γυρίσματα και έχεις μια ολόκληρη μέρα μπροστά σου;
«Καταρχήν, θα πρέπει να σου πω ότι ξυπνώ πάντα πρωί γιατί δεν μπορώ να μένω στο κρεβάτι πολλές ώρες. Κάποιες φορές βοηθώ τον πατέρα μου, ο οποίος ασχολείται με τη μελισσοκομεία και πηγαίνω λίγες ώρες εκεί. Μια κανονική μέρα μπορεί να περιλαμβάνει επίσκεψη στο σπίτι της γιαγιάς, ψάρεμα με τους φίλους μου, γυμναστήριο, στάση στο καφενείο του χωριού για χαρτιά ή τάβλι και σε κάποιες περιπτώσεις όταν έχουμε όρεξη, μπορεί να πάμε Λεμεσό για βόλτα ή για καφέ».

Η αναγνώριση που είχες μέσα από τη σειρά του ΑΝΤ1 «Μπρούσκο», άλλαξε τον τρόπο που σε αντιμετωπίζουν οι συγχωριανοί σου;
«Δεν νομίζω. Καταρχήν, ως Στέφανος δεν έχω αλλάξει καθόλου. Παραμένω αυτός που είμαι και δεν σκοπεύω να αφήσω την τηλεόραση να με επηρεάσει. Στο χωριό με αντιμετωπίζουν όπως με αντιμετώπιζαν πάντοτε. Απλώς το μόνο που έχει αλλάξει είναι κάποια πειράγματα. Ρωτάνε συνέχεια για τη σειρά και θέλουν να μάθουν τις εξελίξεις...».
Οι συγχωριανοί σου σε στηρίζουν και επικροτούν αυτό που κάνεις;

«Οι περισσότεροι χαίρονται που ένας συγχωριανός τους, βγήκε προς τα έξω και κάνει κάτι. Αισθάνονται σαν να τους αντιπροσωπεύει επάξια ένας δικός τους άνθρωπος».

Η σειρά θα συνεχιστεί και του χρόνου;
«Ναι, θα συνεχίσει για τρίτη σεζόν. Αισθάνομαι πάρα πολύ τυχερός. Ας μην ξεχνάμε ότι αυτή η σειρά δημιουργήθηκε μέσα σε μια οικονομικά δύσκολη περίοδο και μέσα σε αυτή την άτυχη στιγμή φανήκαμε τυχεροί και πετύχαμε ένα καλό αποτέλεσμα».

Η σχέση σου με τον Ανδρέα Γεωργίου πώς είναι; 
«Τον Ανδρέα τον θεωρώ αδελφό μου. Δουλεύουμε μαζί τα τελευταία τέσσερα χρόνια, αλλά η σχέση μας δεν είναι αυτή εργοδότη-υπαλλήλου. Υπάρχουν μεν τα πλαίσια της επαγγελματικής συνεργασίας, αλλά όχι σε τόσο αυστηρό κλίμα.
Δέχομαι τις συμβουλές του και προσπαθώ να συμπεριφέρομαι με επαγγελματισμό ώστε να κάνω σωστά τη δουλειά μου».


Δεν έχετε έρθει ποτέ σε ρήξη;
«Ποτέ. Δέχομαι τις συμβουλές του ώστε να μπορώ να βελτιώνομαι και να γίνομαι καλύτερος. Νομίζω, όμως, ότι με τον Ανδρέα -ακόμα κι αν δεν συνεχίσουμε μελλοντικά να δουλεύουμε μαζί- δεν πρόκειται να παρεξηγηθούμε ή να πάψουμε να μιλάμε». Πηγή

Share this article :
loading...