Home » » Ο Αλέξανδρος Παρίσης δηλώνει ότι δεν θα έκανε παρέα τον Μηνά από τον Μπρούσκο !

Ο Αλέξανδρος Παρίσης δηλώνει ότι δεν θα έκανε παρέα τον Μηνά από τον Μπρούσκο !

Aleksandros-Parisis
Ο Αλέξανδρος Παρίσης έχει αναλάβει τον ρόλο του Μηνά μέσα στην αγαπημένη μας σειρά μπρούσκοόπου και έδωσε συνέντευξη και μίλησε για τον συγκεκριμένο ήρωα αλλά και για το φινάλε της σειράς. 


 Δημοσιογράφος Αλέξανδρε ο ρόλος που είχες μέσα στη σειρά μπρούσκο φαίνεται να ήταν ένας ρόλος σημαντικός αφού ο κόσμος σε γνώρισε στην κυριολεξία μέσα από αυτόν.Πες μας κάτι γι αυτόν το ρόλο.  


Αλέξανδρος  Ο Μηνάς είναι ένας ιδιαίτερος χαρακτήρας που προσωπικά εγώ δεν θα έκανα παρέα μαζί του. Ο Μηνάς είναι ένας πολύ ειλικρινής άνθρωπος αλλά είναι ένας αμόρφωτος με πολύ έξαρση βίας και χωρίς τόπους. 
Είναι ένας ρόλος που σε μένα έχει ταιριάξει και όταν κάνουμε τα γυρίσματα παιρνώ πάρα πολύ όμορφα και χαίρομαι που η σειρά θα πάει και για τρίτη χρονιά. 


 Δημοσιογράφος.  Είναι ο Μηνάς ένας περίεργος και απρόβλεπτος χαρακτήρας.  Ο Αλέξανδρος στην πραγματική του ζωή πως είναι; Έχει κοινά στοιχεία με τον Μηνά.  


Αλέξανδρος Παρίσης.  Όχι καμία σχέση εγώ είμαι ένας άνθρωπος συζητήσιμος της παρέας αλλά και του χαβαλέ.  Ναι είμαι λίγο κυκλοθυμικός μπορεί να βάλω τις φωνές εκεί που με βλέπεις ήρεμο.  Ωστόσο όλοι άνθρωποι με γνωρίζουν το γνωρίζουν καλά ότι δεν το κάνω από κακία ή από κάτι αρνητικό που έχω μέσα μου.  Είναι ξέσπασμα της στιγμής.  


Δημοσιογράφος.  Αλέξανδρε βλέπουμε ότι στο φινάλε της σειράς ο μήνας παντρεύεται την βασιλική,  πως θα πάει αυτός ο γάμος θα έχει ανατροπές;  


Αλέξανδρος Παρίσης. Ναι στο φινάλε της φετινής τηλεοπτικής σεζόν βλέπουμε να παντρεύεται το ζευγάρι και στον τρίτο κύκλου θα φανεί πως θα πάει και ο γάμος τους!  

Δημοσιογράφος.   Αλέξανδρε θα συνεχίσει ο ρόλος του μήνα μέσα στη σειρά την καινούργια χρονιά;  Αλλά και τη επαγγελματικά σχέδια υπάρχουν;  


Αλέξανδρος Παρίσης. Ναι θα συνεχίσει και του χρόνου όσο αφορά όμως τα επαγγελματικά υπάρχουν κακές προτάσεις με ένα φίλο σκηνοθέτη που συζητώ όμως δεν έχω κάτι να  ανακοινώσω ακόμα.  Σίγουρα του χρόνου θα θελα να κάνω θέατρο γιατί μου έχει λείψει πάρα πολύ φέτος με έργα που όμως θέλω να επιλέξω εγώ.  ΠΗΓΗ

Κάντε like στη σελίδα μας για να βλέπετε τα νέα και τα επεισόδια του ΜΠΡΟΥΣΚΟ!
Share this article :
loading...